مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 17:002022-12-07سياسي

اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی برگزار می شود/حضور 50 شرکت دانش بنیان در رویداد


معاون بازسازی و بازتوانی مدیریت بحران کشور گفت: در این رویداد ابعاد علمی را در نظر داریم که تابع امروز بیش از 300 مقاله علمی برای ما ارسال شده و 500 پژوهشگر نیز در این رویداد مشارکت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، نژاد جهانی معاون بازسازی و بازتوانی مدیریت بحران کشور، در نشست خبری رویداد مدیریت بحران ایران قوی که ظهر امروز در سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد اظهار کرد:  چرخه مدیریت بحران چرخه کاملی است که در حوادث گوناگون تفاوت کرده است.

ما در این رویداد ابعاد علمی را در نظر داریم که تابع امروز بیش از 300 مقاله علمی برای ما ارسال شده و 500 پژوهشگر نیز در این رویداد مشارکت دارند انتظار می رود افراد بیشتری در این رویداد حضور یابند.

جهانی گفت: در حوزه داوطلبان هلال احمر دستگاه هایی که  عوامل همکار ما هستند که با پیش بینی 53 کارگاه علمی در این رویداد حضور خواهند یافت پیش بینی می شود دو هزار نفر از از این کارگاه بهره مند شوند این جشنواره ماما در راستای فرهنگ سازی برای آموزش همگانی و آموزش عمومی پیش بینی شده است که امیدواریم بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه تاکید کرد: مانور دور میزی را برای هماهنگی برگزار کردیم تا در صحبت ها را به نمایش بگذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی برگزار می شود/حضور 50 شرکت دانش بنیان در رویداد

اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی برگزار می شود/حضور 50 شرکت دانش بنیان در رویداد