مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-07فرهنگي

نامزدهای ششمین جشنواره تلویزیونی مستند اعلام شدند


دبیرخانه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند، اسامی نامزدهای نهایی بخش های «فیلم مستند»، «مجموعه مستند»، «عکس» و «مستندنگاری» این جشنواره را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پس از پایان نمایش 73 مستند راه یافته به بخش مسابقه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند از شبکه مستند، دبیرخانه این رویداد نامزدهای بخش های مختلف این جشنواره را در بخش های فیلم مستند ، مجموعه مستند ، عکس و مستندنگاری اعلام کرد.

آثار و نفرات برگزیده طی مراسم اختتامیه که روز جمعه 18 آذرماه با حضور رییس رسانه ملی، معاون سیما و رییس شبکه مستند در عسلویه برگزار می شود، معرفی خواهند شد.

در بخش فیلم مستند، مستندهای بر فراز اَلَندان به کارگردانی محمد کبریا، فرزندان خونیار به کارگردانی آرمان قلی پور دشتکی و گَلافی به کارگردانی ایوب مروانی پور نامزد بهترین کارگردانی مستند کوتاه شده اند.

هم چنین فیلم های بازگشت فلامینگوها به کارگردانی محمدجواد آرمان مهر و سیدحسین آزادی، دیوارهای خاموش به کارگردانی سعید خدارضایی و نقش زیگلر به کارگردانی محمد طالبی نامزد بهترین کارگردانی مستند نیمه بلند هستند.

نامزدهای بهترین کارگردانی مستند بلند نیز آثار احتضار به کارگردانی حجت طاهری، چشم ایرانی به کارگردانی ساسان فلاح فر، خط باریک قرمز به کارگردانی فرزاد خوشدست، دلبند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای ششمین جشنواره تلویزیونی مستند اعلام شدند

نامزدهای ششمین جشنواره تلویزیونی مستند اعلام شدند