مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-07سياسي

آثار صادرات تفکر انقلابی و بسیجی دنیا را فراگرفته است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آثار صادرات تفکر انقلابی و بسیجی امروز دنیا را فراگرفته است و دنیا خود را برای کربلای آخرالزمانی آماده می کند.

- حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز چهارشنبه 16 آذر در یادواره شهید علیرضا حسینی مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند اظهار کرد: از 400 سال پیش اروپایی ها به عزم استعمار و استثمار کشورها جنایات بسیاری بر سر ملت ها آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اروپایی ها با تحریف تاریخ و بافتن دروغ ها به سرزمین خاک آمریکا هجوم آوردند و حدود 60 میلیون نفر از مردم بومی را کشتند و بر سر قبر آنان ایالت متحده را ساختند، افزود: عاشورا تمام مسئله ما است و امروز انسان در کربلای آخرالزمانی با یزیدیان مغرور و جاهل مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تاریخ همواره به رنگ های مختلف استبدادها را تجربه کرد، اما اضافه شدن استعمار بر استبداد برای بشر روزی پیش آورده که مشاهده می کنید.

وی با اشاره به اینکه اروپایی ها به دنبال این هستند تا به هر بهانه ای انسان های خوب را از بین ببرند و از انسان های شرور پشتیبانی کنند، تصریح کرد: اروپا و غرب می داند که شرایط ایران و اسلام با همه مناطق متفاوت است اما باید نسبت به اقدامات و نقشه های آنان آگاه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار صادرات تفکر انقلابی و بسیجی دنیا را فراگرفته است

آثار صادرات تفکر انقلابی و بسیجی دنیا را فراگرفته است