مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-07اجتماعي

داوطلبان و خیرین هلال احمر کرمانشاه تجلیل شدند


آیین تجلیل از خیرین و داوطلبان هلال احمر کرمانشاه با حضور استاندار و جمعی از مسئولین و داوطلبان هلال احمر استان برگزار شد.

- محمدباقر محمدی مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه، امروز(16 آذر) در این آیین با بیان اینکه در حال حاضر 5894 داوطلب عضو جمعیت هلال احمر کرمانشاه هستند، افزود: بخش قابل توجهی از خدماتی که هلال احمر ارائه می دهد، بواسطه حضور نیروهای داوطلب در سطح 15 شعبه هلال احمر در شهرستان های استان است.

وی یکی از مهمترین اقداماتی که به همت داوطلبان انجام می شود را اعزام کاروان های سلامت به مناطق محروم دانست واظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 19 کاروان سلامت راهی مناطق محروم استان شده و بیش از دو هزار نفر از خدمات آن بهره مند شده اند.

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه اهم اقدامات این جمعیت در کرمانشاه از ابتدای امسال را نیز برشمرد و پرداخت بیش از 55 میلیارد ریال کمک بلاعوض در زمینه دارو و درمان بیماران نیازمند را از مهمترین آنها اعلام کرد.

وی اضافه کرد: در این مدت 1564 بسته معیشتی به ارزش حدود پنج میلیارد ریال نیز بین نیازمند توزیع شده است.

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه اشاره ای هم به بانک امانات هلال احمر داشت که کمکی برای خانوارهای دارای بیمار نیازمند در زمینه تهیه و تامین تجهیزات است و گفت: در سال جاری 725 قلم کالای بانک امانات مورد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان و خیرین هلال احمر کرمانشاه تجلیل شدند

داوطلبان و خیرین هلال احمر کرمانشاه تجلیل شدند