مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-07سياسي

امحاء بیش از 200 هزار پرونده راکد در دادگستری مازندران


رییس کل دادگستری استان مازندران، گفت: در 8 ماه گذشته، 228 هزارو 244 فقره پرونده از موجودی پرونده های بایگانی راکد دادگستری استان، که غیر ضروری بود پس از ثبت و اسکن اوراق جهت امحاء به اداره اسناد تحویل داده شد.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری استان مازندران، گفت: در 8 ماه گذشته، 228 هزارو 244 فقره پرونده از موجودی پرونده های بایگانی راکد دادگستری استان، که غیر ضروری بود پس از ثبت و اسکن اوراق جهت امحاء به اداره اسناد تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری اظهار کرد: در 8 ماه گذشته 52 هزار و 456 فقره ازپرونده های دادگستری استان فرم گذاری، پالایش و نیز 945 هزار و 257 فقره پرونده اسکن و همچنین 868 هزارو216 فقره پرونده نیز ثبت و ورود اطلاعات شد و بر این اساس 458 متر از فضای دادگستری نیز آزاد شده است.

رییس کل دادگستری مازندران عملکرد بایگانی راکد استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به وسعت و پهناوری استان و تعداد زیاد حوزه های قضایی اقدامات خوبی صورت گرفته است البته برخی مشکلات و اشکالاتی وجود دارد که با هماهنگی، همفکری و تلاش همکاران مرتفع می شود.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با انتقاد از برخی حوزه های قضایی ضرب الاجل تعیین کرد تا هرچه سریع تر نسبت به تعیین و تکلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحاء بیش از 200 هزار پرونده راکد در دادگستری مازندران

امحاء بیش از 200 هزار پرونده راکد در دادگستری مازندران