مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-07سياسي

برگزاری مسابقه ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه لرستان


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان از برگزاری مرحله استانی مسابقه ملی مناظره دانشجویان ایران با مشارکت جهاددانشگاهی در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان از برگزاری مرحله استانی مسابقه ملی مناظره دانشجویان ایران با مشارکت جهاددانشگاهی در این دانشگاه خبر داد.

محمد حیاتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یازدهمین دوره مسابقه ملی مناظره دانشجویان با مشارکت دانشگاه لرستان و جهاددانشگاهی استان با هدف ارتقای فرهنگ گفت وگو، بسط و گسترش مباحثه مستقل اخلاقی و منطقی و تعالی نشاط علمی در محیط های دانشگاهی برگزار می شود.

وی توسعه فرهنگ گفت وگو را از دیگر اهداف این مسابقه برشمرد و اضافه کرد: آموزش و ارتقای تفکر خلاق و نقادانه در میان دانشجویان و نیز تقویت انگیزه های ارتقای دانش و آگاهی در میان قشر دانشگاهی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان اضافه کرد: دانشجویان علاقه مند جهت شرکت در این مسابقات می توانند تا 25 آذرماه به سایت این مسابقه به آدرس اینترنتی Roytab.

ir/monazeredaneshjoee11 مراجعه کنند.

وی با اشاره به جوایز مسابقات مسابقه ملی مناظره دانشجویان ایران در لرستان گفت: به تیم اول لوح سپاس به همراه 30 میلیون ریال، تیم دوم لوح تیم دوم لوح سپاس به همراه 25 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه لرستان

برگزاری مسابقه ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه لرستان