مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-07فرهنگي

اعلام اسامی نامزد های ششمین جشنواره تلویزیونی مستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، پس از پایان نمایش 73 مستند راه یافته به بخش مسابقه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند از شبکه مستند، - دبیرخانه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند اسامی نامزد های نهایی بخش های فیلم مستند ، مجموعه مستند ، عکس و مستندنگاری را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، پس از پایان نمایش 73 مستند راه یافته به بخش مسابقه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند از شبکه مستند، دبیرخانه این رویداد نامزد های بخش های مختلف این جشنواره را در بخش های فیلم مستند ، مجموعه مستند ، عکس و مستندنگاری اعلام کرد.

آثار و نفرات برگزیده طی مراسم اختتامیه که روز جمعه 18 آذرماه 1401 با حضور پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، محسن برمهانی معاون سیما و محسن یزدی رییس شبکه مستند در عسلویه برگزار می شود، معرفی خواهند شد.

در بخش فیلم مستند، مستند های بر فراز اَلَندان به کارگردانی محمد کبریا، فرزندان خونیار به کارگردانی آرمان قلی پور دشتکی و گَلافی به کارگردانی ایوب مروانی پور نامزد بهترین کارگردانی مستند کوتاه شده اند.

همچنین فیلم های بازگشت فلامینگوها به کارگردانی محمدجواد آرمان مهر و سیدحسین آزادی، دیوار های خاموش به کارگردانی سعید خدارضایی و نقش زیگلر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی نامزد های ششمین جشنواره تلویزیونی مستند

اعلام اسامی نامزد های ششمین جشنواره تلویزیونی مستند