مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-07اقتصادي

واریز کمک معیشت ماهیانه به حساب معلولان شهرداری تهران


مدیرکل اداره رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از واریز کمک معیشت ماهانه یک میلیون و چهارصد هزار تومانی به حساب معلولان شهرداری تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بنی حسن در حاشیه دیدار با چند تن از کارکنان معلول شهرداری تهران روز معلول را فرصتی جهت توجه بیشتر به حقوق معلولین دانست و افزود: اگرچه در قانون حمایت از حقوق معلولین مسائلی نظیر مناسب سازی، خدمات ورزشی، درمانی، توانبخشی، آموزشی، کارآفرینی، اشتغال، مسکن و حمایت های مالیاتی، استخدامی و قضایی توجه ویژه ای شده است؛ اما آنچنان که باید اجرایی نشده و همین امر معلولین را با مشکلات عدیده ای مواجه ساخته است.

وی معضلات و مشکلات معلولین را نتیجه بی توجهی و نادیده انگاشتن حقوق به حق معلولین ذکر کرد و گفت: مطابق قانون جامع حمایت از حقوق معلولین دولت موظف است جهت ایجاد فرصت های شغلی برای افراد معلول حـداقل سه درصد از مجـوزهای استخدامی دستگاه های دولتی و عمومی را به افراد واجد شرایط تخصیص دهد که این امر نه تنها در سازمانها و دستگاههای دولتی بلکه در بخش خصوصی با بایدها و نبایدهای بی شماری توام بوده است.

مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران یکی از موضوعات مطرح در کشورهای توسعه یافته را الزام بخش خصوصی به استخدام معلولین و جریمه سنگین افراد خاطی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز کمک معیشت ماهیانه به حساب معلولان شهرداری تهران

واریز کمک معیشت ماهیانه به حساب معلولان شهرداری تهران