مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-07سياسي

نهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری در یزد گشایش یافت


همزمان با فرارسیدن هفته پژوهش نهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار شامگاه گذشته با حضور مسئولان استانی آغاز شد.

- احمد قافی مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی یزد در گفت وگو با ایسنا گفت: در نهمین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار بیش از 50 شرکت کننده از سازمانها، ادارات دولتی و شرکت های خصوصی در حوزه های پژوهش و فناوری با محوریت فعالیت های دانش بنیان از 15 آذر ماه به مدت چهار روز از شب گذشته با حضور حجت السلام محمد رضا ناصری امام جمعه یزد، مهران فاطمی استاندار و سایر مسئولین استانی در محل شهرک نمایشگاه های بین المللی یزد آغاز به کار کرد.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین را حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: توجه به فعالیت های دانش بنیان می تواند منجر به توسعه فعالیت های علمی و اقتصادی اصولی و صحیح و در نتیجه رونق اشتغال و اقتصاد در کشور شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان یزد به همراه پنل های علمی و سمینارهای جانبی 15 تا 18 آذر ماه در شهرک نمایشگاه های بین المللی یزد برپا شده و همه روزه از ساعت 16 الی 21 پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری در یزد گشایش یافت

نهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری در یزد گشایش یافت