مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 10:152022-12-07اجتماعي

تمام محورهای مواصلاتی استان بوشهر باز است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: تمام محورهای مواصلاتی این استان باز و رفت و آمد در جریان است.

- سید حمیدرضا علم چهارشنبه 16 آذر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: محورهای مواصلاتی بارندگی ها از دیروز در شهرستان های بوشهر، گناوه، دیلم، دشتستان و دشتی آغاز شده است اما خوشبختانه تاکنون انسداد محوری گزارش نشده و رفت و آمد در جریان است.

وی اضافه کرد: در پی بارندگی ها ریزش نقطه ای کوه در محورهای برازجان-دالکی-کنارتخته گزارش شده است؛ شب گذشته با گزارش ریزش کوه با حجم کم در محور برازجان-تنگ ارم و سیراف-جم نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای وارد عمل شدند و مشکل را برطرف کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح زمستانه در این استان تصریح کرد: 200 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و 200 نفر نیروی راهداری در این طرح مشارکت دارند.

علم عنوان کرد: تعداد 16 راهدارخانه استان بوشهر به امکانات و توانمندی لازم مجهز شده اند و وظیفه مراقبت از راه ها، ابنیه و تأسیسات موجود محورهای ارتباطی را در طرح راهداری زمستانی بر عهده دارند.

وی با اشاره به شرایط جوی ناپایدار استان بوشهر و بارش باران و لغزندگی سطح جاده ها از رانندگان درخواست کرد با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط لازم در رانندگی از تصادفات و سوانح جاده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام محورهای مواصلاتی استان بوشهر باز است

تمام محورهای مواصلاتی استان بوشهر باز است