مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 09:002022-12-07سياسي

کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها برپا شود


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با تاکیدبا تاکید بر برپایی کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها گفت: مهمترین پیام 16 آذر نفی سلطه بیگانه است.

- ایسنا/بوشهر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با تاکیدبا تاکید بر برپایی کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها گفت: مهمترین پیام 16 آذر نفی سلطه بیگانه است.

مالک شریعتی نیاسر شامگاه 15 آذر در جمع دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر پایتخت انرژی کشور است، اظهار کرد: مصرف انرژی در سطح کشور بسیار بالا است که هم هزینه ها را افزایش داده و هم آلودگی های زیست محیطی در پی دارد.

وی با با بیان اینکه مهمترین پیام 16 آذر(روز دانشجو) نفی سلطه بیگانه است، خاطرنشان کرد: عقبه و حامیان افرادی که در روز شانزدهم آذرماه دانشجویان را قربانی کردند، اکنون فریاد آزادی سر می دهند در حالی که منشأ تحولات دانشجویی در این روز نفی سلطه بیگانه بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برپایی کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها ادامه داد: روش دائمی ما باید فضای گفت وگو، پرسش و منظره و تبیین باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها برپا شود

کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها برپا شود