مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-07سياسي

امروز با احترام متقابل کنار هم ایستاده ایم


پروفسور ایان ساوکا در آیین افتتاحیه دهمین دور گفت وگوی دینی مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ­ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با شورای جهانی کلیساها در سوییس گفت: - امروز با احترام متقابل کنار هم ایستاده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروفسور ایان ساوکا Ioan Sauca؛ دبیرکل اجرایی شورای جهانی کلیساها در سخنرانی خود در آیین افتتاحیه دهمین دور گفت وگوی مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ ها و شورای جهانی کلیساها در ژنو تأکید کرد: بسیار خرسندم که آغاز کننده گفت وگویی باشم که نمادی از یک نوع ارتباط است و همه ما برای تقویت و گسترش آن در دنیای امروز تلاش کرده ایم.

وی بیان کرد: روابط عمیق بین ایرانیان و کلیساهای عضو WCC باعث خوشحالی زایدالوصف من است.

پروفسور ایان ساوکا افزود: امیدوارم و دعا می کنم که بتوانیم صادقانه با هم در مورد ارزش ها و تلاش های مشترکمان برای حمایت از زندگی با عزت و پایدار و اینکه چگونه این ارزش ها ما را به وحدت بیشتر نزدیک کرده، فکر کنیم.

دبیرکل اجرایی شورای جهانی کلیساها مطرح کرد: ما امروز با احساس احترام متقابل، شفقت، سخاوت، مهمان نوازی و اقدامات غیرخشونت آمیز که از حقوق بشر دفاع می کنند، کنار هم ایستاده ایم.

وی با طرح این سوال که چگونه می توانیم آن ارزش ها را در جوامع خود حفظ کنیم، گفت: ما یک وظیفه فوری داریم که نه فقط در ایده ها، بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز با احترام متقابل کنار هم ایستاده ایم

امروز با احترام متقابل کنار هم ایستاده ایم