مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 00:202022-12-06حوادث

برخورد پلیس با موادفروشان خرد در پارک ها و اطراف مدارس


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از اجرای طرح پاکسازی پارک ها و اطراف مدارس از خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ ضرغام آذین با اشاره به اجرای طرح دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سطح پارک ها و اطراف مدارس در پایتخت گفت: طرح دستگیری خرده فروشان موادمخدر که با اقدامات مجرمانه خود سلامت جوانان و نوجوانان را به خطر می اندازند به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار دارد.

آذین با بیان اینکه در همین راستا نیز دره فرحزاد و گردنه تنباکو به طور کامل از حضور خرده فروشان موادمخدر پاکسازی شد، گفت: در مناطق شوش، مولوی و هرندی نیز به طور مستمر با خرده فروشان مواد مخدر برخورد و مقابله می شود.

همچنین با توجه به درخواست خانواده ها از پلیس علاوه بر پاکسازی پارک ها و تفرجگاه ها، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در اطراف مدارس و معابر منتهی به آنها نیز به طور محسوس و نامحسوس حضور داشته و با خرده فروشان موادمخدر برخورد خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای همین طرح نیز در یکی دو روز گذشته 30 نفر از خرده فروشان موادمخدر که با استفاده از موتورسیکلت اقدام به توزیع مواد مخدر در تعدادی از پارک ها، بوستان ها و اطراف مدارس کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد پلیس با موادفروشان خرد در پارک ها و اطراف مدارس

برخورد پلیس با موادفروشان خرد در پارک ها و اطراف مدارس