مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 22:252022-12-06اقتصادي

راه اندازی معدن مس کرور با ایجاد اشتغال برای 6000 نفر در عنبرآباد


فرماندار عنبرآباد از آغاز به کار شهرک صنعتی شماره 2 با اعتباری معادل 50 میلیارد تومان خبر داد و گفت: با راه اندازی معدن مس کرور زمینه اشتغال برای 6000 نفر فراهم می شود.

- ایسنا/کرمان فرماندار عنبرآباد از آغاز به کار شهرک صنعتی شماره 2 با اعتباری معادل 50 میلیارد تومان خبر داد و گفت: با راه اندازی معدن مس کرور زمینه اشتغال برای 6000 نفر فراهم می شود.

یزدان افشاری پور 15 آذرماه در آیین تکریم و معارفه بخشدار جبالبارز جنوبی با اشاره به اهتمام دولت در راستای حل مشکلات در مناطق محروم گفت: مسئولین در نظام جمهوری اسلامی باید پاسخگو به مردم باشند و در جهت محقق شدن چشم انداز و اهداف دولت باید به صورت شبانه روزی در کنار مردم تلاش کنند.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به اهمیت همراه بودن مردم با مسئولین گفت: مسئولین بدون همراهی مردم موفق نخواهند بود لذا مردم باید در صحنه حضور داشته باشند.

افشاری پور از شهرستان عنبرآباد به عنوان بهشت معادن یاد کرد و افزود: اما متاسفانه غفلت هایی صورت گرفته و از این معادن جهت توسعه شهرستان و حل مشکلات استفاده ای نشده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی پروژه فاز دوم راه دسترسی به معدن مس کرور با اعتبار 1700 میلیارد تومان خبر داد و افزود: این پروژه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و با راه اندازی این معدن برای 6000 نفر اشتغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی معدن مس کرور با ایجاد اشتغال برای 6000 نفر در عنبرآباد

راه اندازی معدن مس کرور با ایجاد اشتغال برای 6000 نفر در عنبرآباد