مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 19:452022-12-06سياسي

«صافی» آینه صفای معلمی


مرحوم احمد صافی در دوران حیات دنیایی خویش آنچنان رفتار کرد که نمادی شد برای جامعه معلمان تا در محضرش سیره معلمی را بیاموزند و صفا و صمیمیت را، - خبرگزاری فارس - گروه آموزش و پرورش: محمود فرشیدی وزیر اسبق آموزش و پرورش و دبیرکل کانون تربیت اسلامی در یادداشتی نوشت: روزهای پایانی مهر ماه امسال آخرین باری بود که توفیق دیدار با معلم والا مقام دکتر صافی را داشتم و در حاشیه مجمع خیرین دقایقی درباره مسائل آموزش و پرورش گفت وگو کردیم و ایشان آثار تربیتی سرود و ضرورت زنگ سرود در مدارس را بیان فرمود.

آغاز هفته جاری با تلفن جویای احوال ایشان شدم که فرزندشان گفت در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و امکان ملاقات وجود ندارد و قرار شد به محض مساعد شدن حالشان برای دیدار خبر بدهند که لقاءالله را بر دیدار با بندگان خدا رجحان داد.

اما در دوران حیات دنیایی خویش آنچنان رفتار کرد که نمادی شد برای جامعه معلمان تا در محضرش سیره معلمی را بیاموزند و صفا و صمیمیت را، تواضع و اخلاص را و در عین حال خستگی ناپذیری و تلاش شبانه روزی را.

او با درس آموزی از سیره پیامبر گرامی اسلام که طبیب دوار بطبه بود، در هر مدرسه و شهر و استان و مرکز و دانشگاه حضور می یافت تا پیام های تربیتی و معلمانه خویش را ارائه دهد و پنجاه و هفت سال بر این سیره استقامت ورزید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صافی» آینه صفای معلمی

«صافی» آینه صفای معلمی