مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-06سياسي

یک گام تا تحقق مصوبه مستندنگاری دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت»، طبق مصوبه هیأت دولت، دستگاه های اجرایی ملزم به مستندنگاری حرفه ای طرح های عمرانی پروژ های بزرگ شدند.

- نخستین جلسه مشترک مستندسازان و نمایندگان وزارتخانه ها برای عملی شدن مصوبه مستندنگاری دولت در شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت ، طبق مصوبه هیأت دولت، دستگاه های اجرایی ملزم به مستندنگاری حرفه ای طرح های عمرانی پروژ های بزرگ شدند.

 به منظور پیگیری این طرح و فراهم شدن شرایط تعامل و همکاری بین وزارتخانه ها و مستندسازان، در مرکز گسترش، جلسات متعددی با حضور محمد حمیدی مقدم مدیر عامل و هیات مدیره‎های قبلی و جدید انجمن های صنفی تهیه کنندگان و کارگردانان سینمای مستند برگزار شد و یکی از مطالبات جدی هر دو صنف اجرایی شدن این مصوبه و ایجاد بستر مناسب برای تعامل سازمان سینمایی و مرکز گسترش با وزارتخانه ها بود تا روند اجرایی شدن این طرح تسهیل و تسریع شود.

 مشارکت مستندسازان (اعضای صنوف) در این طرح می تواند مستندنگاری را با کیفیت هنری پیوند بزند، از سویی دیگر آرشیو ملی را از وجه استنادی و مستندنگاری پروژه های عمرانی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گام تا تحقق مصوبه مستندنگاری دولت

یک گام تا تحقق مصوبه مستندنگاری دولت