مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-06سياسي

سوگواره فاطمی در هشت محور اصلی در تبریز برگزار می شود


سوگواره بزرگ فاطمی در هشت محور اصلی و با هدف تبیین زندگی پربرکت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: سوگواره بزرگ فاطمی در هشت محور اصلی و با هدف تبیین زندگی پربرکت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می شود.

یعقوب هوشیار، سه شنبه، 15 آذرماه، در آیین رونمایی از پوسترهای سوگواره بزرگ فاطمی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مردمی تبریز، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: سلسله همایش های بصیرت فاطمی، سوگواره نمایشی آب و آیینه، نقش مانا، قاب آسمان، کتابت نور فاطمی، بیت الاحزان فاطمه، آوای کبود و پنجمین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی عناوین برنامه های فرهنگی شهرداری تبریز در ایام فاطمیه هستند.

وی افزود: این برنامه ها در قالب همایش و سخنرانی، تئاتر و نمایش های آیین، کتابت خط و خوشنویسی، کارگاه نقاشی با حضور یکی از اساتید بنام کشور، مسابقه عکاسی با مشارکت مردم، نمایشگاه های فاطمی، تولید و حمایت از سرودهای انقلابی و مذهبی با مضامین اهل بیت و حضرت زهرا(س) و شعر و مرثیه سرایی برگزار خواهد شد.

هوشیار با اشاره به هم افزایی نهادهای فرهنگی شهر در افزایش کیفی محتوای این برنامه ها اعلام کرد: اجماع کاملی با نهادهای انقلابی و فرهنگی شهر همچون سازمان بسیج هنرمندان و اداره کل ارشاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره فاطمی در هشت محور اصلی در تبریز برگزار می شود

سوگواره فاطمی در هشت محور اصلی در تبریز برگزار می شود