مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-06پزشكي

در چه صورت فرد مبتلا به ایدز می تواند ازدواج کند؟


مسئول مرکز مشاوره بیماری های رفتاری خراسان جنوبی با اشاره به پیشرفت های دارویی برای درمان موثر HIV ، اظهار کرد: سه تا شش ماه بعد از شروع درمان، - سطح ویروس HIV در خون به حد غیرقابل شمارش می رسد و با ادامه درمان تا پایان عمر می توانیم بگوییم شخص بیمار تقریباً ناقل نبوده و می تواند زندگی عادی و طبیعی داشته باشد.

فرزانه حسینی، امروز سه شنبه 15 آذر به رسانه های گروهی گفت: در مرکز مشاوره بیماری های رفتاری استان، خدمات آموزشی، مشاوره، پیشگیری، مراقبت و درمان به تمامی مراجعین و گروه هدف ارائه می شود و افراد آلوده و بیمار و خانواده های آنان، گروه های پرخطر و در معرض خطر و کلیه مراجعین، از گروه های هدف دریافت خدمات در این مرکز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هر مورد HIV مثبت که در سطح شهرستان یا استان کشف شود، (از طریق آزمایشگاهها، کلینیک مادران باردار، بیمارستان ها و سایر مراکز) بر اساس نظام مراقبت HIV وزارت بهداشت، برای دریافت خدمات باید به مرکز مشاوره بیماری های رفتاری ارجاع شود و در این صورت کشف بیمار ارزشمند خواهد بود.

مسئول مرکز مشاوره بیماری های رفتاری خراسان جنوبی با بیان اینکه کشف بیمار و درمان به موقع، یک راه پیشگیری از ابتلای سایر افراد به HIV است، افزود: شناسایی 95 درصد بیماران و تحت درمان قرار گرفتن آنها تا سال 2030 هدف برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در چه صورت فرد مبتلا به ایدز می تواند ازدواج کند؟

در چه صورت فرد مبتلا به ایدز می تواند ازدواج کند؟