مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-06سياسي

شروع احداث 9 پروژه جدید در صدرا/توسعه خدمات حمل و نقلی


شهردار صدرا با اعلام اینکه عملیات اجرایی 9 پروژه بزرگ در ایام الله دهه فجر آغاز می شود اضافه کرد که شروع عملیات اجرایی احداث نخستین آرامستان این شهر جدید، - در زمینی به مساحت 30 هکتار، یکی از این طرح ها است.

بهزاد پرنیان سه شنبه 15 آذر ضمن ابراز خرسندی از آنچه تعامل مناسب بین شهرداری، شورا و شرکت عمران شهر جدید صدرا توصیف می کرد، به خبرنگاران گفت: این تعامل مناسب منجر به بسترسازی برای برنامه ریزی و اجرای اقدامات و پروژه هایی در راستای رفاه حال شهروندان شده است.

او از اضافه شدن 4 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی صدرا از امروز خبر داد و گفت: تا سال گذشته تنها 15 دستگاه اتوبوس در شهر صدرا فعال بود و همین امر موجب تجمع شهروندان در ساعات پرتردد، می شد.

پرنیان ادامه داد: امسال در بودجه شهرداری، خرید 3 دستگاه اتوبوس دیگر پیش بینی شد و تقاضای خرید 13 دستگاه اتوبوس یارانه ای در دستور کار قرار گرفت که 4 دستگاه آن آماده واگذاری است و مابقی تا پایان امسال تحویل داده می شود.

شهردار صدرا ادامه داد: سهمیه 6 دستگاه مینی بوس و ون درون شهری نیز گرفته ایم و با اضافه شدن آنها، ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی صدرا طی یکسال به دو برابر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع احداث 9 پروژه جدید در صدرا/توسعه خدمات حمل و نقلی

شروع احداث 9 پروژه جدید در صدرا/توسعه خدمات حمل و نقلی