مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-06سياسي

لزوم مطالبه گری درباره اختصاص سهم استان کرمان از حقوق دولتی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بر مطالبه گری برای اختصاص سهم استان از حقوق دولتی تاکید کرد و افزود: انتظار می رود که در برنامه هفتم توسعه به اهرم های قانونی برای تعیین اولویت برای صنایع استان ها و استفاده از ظرفیت های درون استانی توجه ویژه صورت گیرد.

- ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بر مطالبه گری برای اختصاص سهم استان از حقوق دولتی تاکید کرد و افزود: انتظار می رود که در برنامه هفتم توسعه به اهرم های قانونی برای تعیین اولویت برای صنایع استان ها و استفاده از ظرفیت های درون استانی توجه ویژه صورت گیرد.

مهدی بخشی 15 آذرماه در ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی استان کرمان با اشاره به اینکه مسئولان خرید صنایع باید درباره توانمندی های شرکت های استان توجیه شوند، اظهار کرد: باید با استفاده از ابزارهای قانونی و بر مبنای معرفی ظرفیت های تولیدی استان، زمینه تامین نیازهای اصلی صنایع بزرگ از تولیدکنندگان داخل استان فراهم شود و در کنار آن با برگشت حقوق دولتی به استان؛ زمینه توسعه صنعتی و معدنی را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: درباره صنایعی که قطعات و نیازهای خود را بدون توجه به ظرفیت های درون استانی تامین می کنند، باید از اهرم های قانونی مانند معافیت های 20 درصدی معادن در جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مطالبه گری درباره اختصاص سهم استان کرمان از حقوق دولتی

لزوم مطالبه گری درباره اختصاص سهم استان کرمان از حقوق دولتی