مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-06سياسي

پلمب و لغو مجوز واحدهای صنفی تعطیل در بوشهر/شایعه سازان دستگیر شدند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هر واحد صنفی که به صورت خودسرانه و در راستای فراخوان معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدام به تعطیلی محل کسب خود کند، - ایسنا/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هر واحد صنفی که به صورت خودسرانه و در راستای فراخوان معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدام به تعطیلی محل کسب خود کند، پلمب و لغو مجوز خواهد شد.

اکبر پورات سه شنبه 15 آذر در واکنش به فراخوان ضد انقلاب مبنی بر تعطیل بازار استان بوشهر، اظهار کرد: اصناف و کسبه استان بوشهر همان گونه که در ایام کرونا و مناسبت های دیگر دست به دست هم داده و با نظام مقدس جمهوری اسلامی، همراه بوده اند، این بار نیز در این شرایط حساس نظام را همراهی کرده و به ندای ضد انقلاب پاسخ نمی دهند.

او تصریح کرد: بر اساس درخواست های مکرر بازاریان برای ادامه روند فعالیت، افزایش رونق اقتصادی و همچنین برقراری امنیت در بازار استان، این موضوع در دستور کار استانداری قرار گرفت و تمهیدات لازم برای برقراری امنیت در بازار انجام شده است.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر، با اقدامات انجام شده و حضور نیروهای نظامی و امنیتی در بازار استان به صورت نامحسوس و محسوس، این اطمینان را به مردم و کسبه همیشه در صحنه داده می شود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب و لغو مجوز واحدهای صنفی تعطیل در بوشهر/شایعه سازان دستگیر شدند

پلمب و لغو مجوز واحدهای صنفی تعطیل در بوشهر/شایعه سازان دستگیر شدند