مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-06سياسي

برگزاری جلسه ای در راستای عملی شدن مصوبه مستندنگاری دولت


نخستین جلسه مشترک مستندسازان و نمایندگان وزارتخانه ها برای عملی شدن مصوبه مستندنگاری دولت در شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» برگزار می شود.

- نخستین جلسه مشترک مستندسازان و نمایندگان وزارتخانه ها برای عملی شدن مصوبه مستندنگاری دولت در شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، طبق مصوبه هیأت دولت، دستگاه های اجرایی ملزم به مستندنگاری حرفه ای طرح های عمرانی پروژهای بزرگ شدند.

به منظور پیگیری این طرح و فراهم شدن شرایط تعامل و همکاری بین وزارتخانه ها و مستندسازان، در مرکز گسترش، جلسات متعددی با حضور محمد حمیدی مقدم مدیر عامل و هیات مدیره ‎های قبلی و جدید انجمن های صنفی تهیه کنندگان و کارگردانان سینمای مستند برگزار شد و یکی از مطالبات جدی هر دو صنف اجرایی شدن این مصوبه و ایجاد بستر مناسب برای تعامل سازمان سینمایی و مرکز گسترش با وزارتخانه ها بود تا روند اجرایی شدن این طرح تسهیل و تسریع شود.

مشارکت مستندسازان (اعضای صنوف) در این طرح می تواند مستندنگاری را با کیفیت هنری پیوند بزند، از سویی دیگر آرشیو ملی را از وجه استنادی و مستندنگاری پروژه های عمرانی ملی غنی کرده، مزیتی بزرگ برای جامعه مستندسازان باشد و دغدغه های معیشتی این قشر را برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه ای در راستای عملی شدن مصوبه مستندنگاری دولت

برگزاری جلسه ای در راستای عملی شدن مصوبه مستندنگاری دولت