مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-06پزشكي

کمبود پنی سیلین در انگلیس در بحبوحه شیوع عفونت باکتریایی


انگلیس تا پایان ماه جاری میلادی (دسامبر) و در بحبوحه شیوع عفونت باکتریایی استرپتوکوک A با کمبود شدید پنی سیلین مواجه است و والدین در تلاش برای یافتن داروی مورد نیاز برای مقابله با این عامل بیماری زا هستند که تاکنون از میان کودکان قربانی گرفته است.

- انگلیس تا پایان ماه جاری میلادی (دسامبر) و در بحبوحه شیوع عفونت باکتریایی استرپتوکوک A با کمبود شدید پنی سیلین مواجه است و والدین در تلاش برای یافتن داروی مورد نیاز برای مقابله با این عامل بیماری زا هستند که تاکنون از میان کودکان قربانی گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انگلیس در شرایطی با کمبود آنتی بیوتیک مواجه شده که این کشور این روزها با شیوع گسترده استرپتوکوک A درگیر است؛ نوعی عفونت باکتریایی که تاکنون به فوت هشت کودک منجر شده است.

سه دارویی که به طور معمول برای مقابله با این عامل بیماری زا یا علائمی که ممکن است از طریق سایر عفونت های باکتریایی ایجاد شود، مورد استفاده قرار می گیرند، در فهرست کمبودهای دارویی این کشور قرار گرفته اند.

داروسازان انگلیسی می گویند: کمبودهای مداوم دارویی که ممکن است تا سال 2023 ادامه داشته باشد، آزاردهنده است و والدین برای یافتن داروی مورد نیاز فرزندان خود با چالش مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود پنی سیلین در انگلیس در بحبوحه شیوع عفونت باکتریایی

کمبود پنی سیلین در انگلیس در بحبوحه شیوع عفونت باکتریایی