مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-06سياسي

غرب نمی تواند مدعی حقوق بشر و حقوق زن باشد


امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه دین اسلام دینی است که آزادی و زندگی را برای زن به ارمغان آورد، گفت: غرب نمی تواند مدعی حقوق بشر و حقوق زنان باشد.

- حجت الاسلام عمران حسینی نسب شامگاه دیروز (14 آذرماه) در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی و هفته بصیرت و گرامی داشت سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با بیان اینکه تاریخ تقابل حق و باطل به دو عصر تنزیل و تاویل تقسیم می شود، اظهار کرد: در عصر تنزیل که عصر انبیاست، تقابل جبهه حق با باطل آشکار و کفر صریح بود و کسانی که برابر انبیا می ایستادند علنا و رسما بت پرست بودند و توحید ربوبی را صراحتا انکار می کردند.

وی با بیان اینکه در عصر تأویل، که عصر امامت و ولایت ائمه اطهار (ع) است، تقابل جبهه حق با باطل در پرده و کفر پنهان است و کسانی که برابر جبهه حق صف آرایی دارند، منافقانی هستند که به ظاهر شعار اسلام سر می دهند و پایبندی خود را به احکام دین نشان می دهند ولی محور و اساس جریان دین یعنی ولایت را منکر بودند، گفت: قیام حضرت زهرا (س) در این دوره، جهاد تبیین و بصیرت آفرین بود.

این مسئول به عوامل انحراف تاریخی بعد از رحلت پیامبر اعظم اشاره کرد و افزود: مجال یابی و میدان داری منافقان، بی تفاوتی و سکوت خواص و ماموریت امیرالمؤمنین (ع) به صبر از عوامل انحراف تاریخی بعد از رحلت پیامبر (ص) بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب نمی تواند مدعی حقوق بشر و حقوق زن باشد

غرب نمی تواند مدعی حقوق بشر و حقوق زن باشد