مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-06اقتصادي

اعتصابِ کسبه و بازاریان شهرضا کذب است


اعتصاب کسبه و مغازه داران در روز گذشته به هیچ وجه صحت ندارد و روال عادی خرید و فروش در بازارهای مختلف شهرضا در جریان است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار شهرضا گفت: اعتصاب کسبه و مغازه داران در روز گذشته به هیچ وجه صحت ندارد و روال عادی خرید و فروش در بازارهای مختلف شهرضا در جریان است.

امیر جعفری در گفت وگو با ایسنا درباره اخباری مبنی بر اعتصاب اصناف و کسبه شهرضا، اظهار کرد: روز گذشته 14 آذر بیش از 80 درصد مغازه داران کل شهر باز بودند و حتی در بازار سرپوشیده شهرضا 90 درصد مغازه ها باز بودند و مغازه های چند خیابان که در فراخوان اعتصاب اواخر آبان بسته بودند، روز گذشته باز بودند.

امروز 15 آذر هم تا ساعت 10:30 صبح بیش از 60 درصد مغازه ها باز هستند و پیش بینی می کنیم تا ساعت 12 بیش از 80 درصد مغازه ها باز باشند.

وی افزود: فراخوان های اعتصاب ضدانقلاب در شهرضا خریداری ندارد و در فراخوان قبلی به دروغ اعلام کرده بودند که بیش از 70 درصد مغازه های شهرضا در اعتصاب بودند، در حالی که در شهرضا 9 هزار کسبه داریم که در بدترین حالت یکهزار کسبه مغازه های خود را می بندند که 70 درصد نمی شود.

فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: بنابراین اعتصاب کسبه شهرضا کذب محض است و روال عادی خرید و فروش اجناس در بازارهای مختلف در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصابِ کسبه و بازاریان شهرضا کذب است

اعتصابِ کسبه و بازاریان شهرضا کذب است