مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-06بين الملل

السودانی آمریکا را از عراق اخراج می کند؟


یکی از خصوصیات برجسته نخست وزیر جدید عراق استقلال طلبی وی است که اصرار دارد عراق باید به یک کشور مستقل، قوی و نیرومند تبدیل شود اما باید توجه داشت آمریکایی ها به هیچ عنوان چنین چیزی را برنمی تابند.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- سیدهادی سید افقهی: شخصیت نخست وزیر جدید عراق هم از نظر فردی و هم از نظر اجتماعی و سیاسی مقبول مردم این کشور است و عراقی ها وی را شخصی مومن، پاکدست و عملگرا دانسته و او را تأیید می کنند.

از نظر شخصیتی محمدشیاع السودانی از خانواده های پولدار و متمول عراق نیست و زندگی ساده ای داشته و اکنون نیز همان زندگی ساده گذشته را دارد.

از بعد اجتماعی و سیاسی نیز پیش از نخست وزیری چندین مسؤولیت مهم داشته و عملکرد موفقی از خود نشان داده و به همین دلیل مورد احترام مردم عراق است و مردم به وی اعتماد دارند که می تواند به عراق خدمت کند.

یکی از خصوصیات برجسته نخست وزیر جدید عراق استقلال طلبی وی است که اصرار دارد عراق باید به یک کشور مستقل، قوی و نیرومند تبدیل شود اما باید توجه داشت آمریکایی ها به هیچ عنوان چنین چیزی را برنمی تابند و به همین دلیل نیز تاکنون 6 مرتبه سفیر آمریکا در عراق با سودانی ملاقات کرده است، در حالی که این میزان دیدار یک سفیر با مسؤول عالی رتبه یک کشور در مدتی کوتاه عادی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السودانی آمریکا را از عراق اخراج می کند؟

السودانی آمریکا را از عراق اخراج می کند؟