مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-06اقتصادي

بیش از 20 هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی به چرخه تولید بازگشت


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : در طی 8 ماهه سال جاری ، به منظور حفظ بستر تولید و جلوگیری از تغییرکاربری های غیرمجاز، - ایسنا/آذربایجان غربی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : در طی 8 ماهه سال جاری ، به منظور حفظ بستر تولید و جلوگیری از تغییرکاربری های غیرمجاز، بیش از 20 هکتار از اراضی کشاورزی استان به چرخه تولید بازگشت.

مجتبی قلنجی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به قلع و قمع 953 فقره بنا و ساخت و سازغیرمجاز در اراضی باغی و زراعی استان از ابتدای سال جاری تاکنون ، اظهار کرد: از این تعداد 859 مورد مربوط به اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری زراعی و باغی و94 مورد نیز متعلق به آرای قضایی قطعیت یافته در اجرای ماده 107 قانون مجازات اسلامی بوده است.

قلنجی اضافه کرد: نقش مشارکت های مردمی از طریق تماس با سامانه تلفنی 131 و ارائه گزارشات تخلفاتی در ارتباط با تغییرکاربری های غیرمجاز زمین های کشاورزی توسط سودجویان و فرصت طلبان بسیار تاثیرگذار است.

این مسئول با بیان این که آموزش، ترویج و توانمندی جوامع محلی از افزایش بی رویه ساخت وسازهای غیرمجاز جلوگیری می کند، گفت: یکی از برنامه های مهم سازمان جهاد کشاورزی، برگزاری دوره های آموزشی برای دهیاران، شوراها و تشکل های بخش کشاورزی است تا در مورد هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 20 هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی به چرخه تولید بازگشت

بیش از 20 هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی به چرخه تولید بازگشت