مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 19:452022-12-05سياسي

روایت فرمانده سپاه نینوا گلستان از پشت پرده اغتشاشات/ راه مطالبه گری آشوب نیست


فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه آمریکا می خواهد مردم را در مقابل یکدیگر و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهد، گفت: اعتراض با اغتشاش و آشوب فرق دارد.

- در نشست با دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی گلستان عنوان شد؛ روایت فرمانده سپاه نینوا گلستان از پشت پرده اغتشاشات/ راه مطالبه گری آشوب نیست ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه آمریکا می خواهد مردم را در مقابل یکدیگر و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهد، گفت: اعتراض با اغتشاش و آشوب فرق دارد.

سردار علی ملک شاهکویی عصر امروز دوشنبه 14 آذر در نشست پرسخ و پاسخ دانشجویی در دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان، با اشاره به حوادث اخیر اظهار کرد: دشمن می خواست به خیال خام خود در آذر ماه بساط جمهوری اسلامی را جمع کند اما در طراحی نقشه های خود شکست خورد، آنهه می خواستند با آشوب و اغتشاش ایران را از درون فرو بپاشند و جوانان زیر 30 سال را محور این آشوب ها قرار دادند حتی در آشوب های اخیر دختران و پسرانی با سن 15 سال وارد این عرصه شدند.

وی با تاکید بر اینکه اعتراض با اغتشاش و آشوب تفاوت دارد، افزود: هیچ کسی با سنگ زدن، آتش زدن اماکن عمومی، نظامی و مساجد، چادر کشیدن از سر بانوان، حمله با قمه و چاقو و اسلحه مطالبه گری نمی کند این خواسته آمریکاست که مردم را در مقابل یکدیگر و نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فرمانده سپاه نینوا گلستان از پشت پرده اغتشاشات/ راه مطالبه گری آشوب نیست

روایت فرمانده سپاه نینوا گلستان از پشت پرده اغتشاشات/ راه مطالبه گری آشوب نیست