مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 19:402022-12-05سياسي

ضرورت اصلاح نگاه آموزش و پرورش به انجمن اولیا و مربیان


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه خانواده شریک راهبردی مدرسه است، گفت: متاسفانه، در برخی جاها خانواده ها و انجمن ها باور کرده اند که هیچ مسئولیتی در برابر مدرسه و انجمن ندارند الا اینکه وقتی دعوت می شوند گرهی مالی را حل کنند.

- مسعود حمیدی نژاد در جمع روسای شوراهای انجمن اولیا و مربیان مدارس ناحیه 2 اهواز که امروز (14 آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص ارتباط خانواده و مدرسه، از روز اول بر حضور خانواده در کنار آموزش و پرورش تاکید شد و در واقع خانواده شریک راهبردی مدرسه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: متاسفانه، در برخی جاها خانواده ها و انجمن ها باور کردند که هیچ مسئولیتی در برابر مدرسه و انجمن ندارند الا اینکه وقتی دعوت می شوند گرهی مالی را حل کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اگر مدرسه را خانواده دوم نگاه کنیم معلم را نیز به عنوان مادر و پدر دوم نگاه می کنند.

پیوند بین والدین و مدرسه برای تربیت و هدایت دانش آموز شکل می گیرد اما متاسفانه این بخش کمرنگ است، تا جایی که به انجمن اولیا به عنوان کیف پول نگاه می کردیم اگر چه نقش شان خیلی جاها پر رنگ بود.

حمیدی نژاد با تاکید بر لزوم اصلاح نگاه به انجمن اولیا، ادامه داد: ما اصرار داریم این نگاه برداشته شود، برای اینکه انجمن کنار مدرسه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح نگاه آموزش و پرورش به انجمن اولیا و مربیان

ضرورت اصلاح نگاه آموزش و پرورش به انجمن اولیا و مربیان