مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 17:052022-12-05اجتماعي

توصیه های پلیس راه قزوین به رانندگان در هوای برفی


تمامی جاده های استان لغزنده هستند، رانندگان عزیز همراه داشتن زنجیر چرخ و استفاده از آن در مواقع لزوم، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در شرایط بارانی و برفی، - ایسنا/قزوین رییس پلیس راه استان قزوین گفت: تمامی جاده های استان لغزنده هستند، رانندگان عزیز همراه داشتن زنجیر چرخ و استفاده از آن در مواقع لزوم، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در شرایط بارانی و برفی، رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی، پرهیز از عجله و شتاب بی مورد و پرهیز از تغییر مسیر ناگهانی را مدنظر قرار دهند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز شاهد بارش نخستین برف پاییزی در محورهای استان بودیم که پیامد آن کاهش دید افقی است، مطابق پیش بینی هواشناسی، این بارش ها بعدازظهر شدت بیشتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی جاده های استان لغزنده هستند، اما مشکل خاصی از منظر ترافیکی و تصادفات در استان نداریم.

ذاکری منش عنوان کرد: هماهنگی های لازم با راهداری و دستگاه های خدمات رسان برای کمک به رانندگان محترم انجام شده و همکاران ما نیز در سطح محورهای استان در آماده باش صددرصد هستند.

وی بیان کرد: توصیه می کنیم دارندگان وسایل نقلیه از سالم بودن وسایل خود به ویژه سالم بودن سیستم گرمایشی، برف پاک کن و آج لاستیک ها اطمینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پلیس راه قزوین به رانندگان در هوای برفی

توصیه های پلیس راه قزوین به رانندگان در هوای برفی