مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-05دانش

دانش بنیان ها توانمندی های خود در عرصه کشاورزی را به نمایش می گذارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، این پاویون؛ محصولات دانش بنیان ایرانی و توانمندی های فناورانه حوزه «سامانه های نوین آبیاری»، «ماشین آلات و نهاده ها» و «کشت های گلخانه ای» را به نمایش می گذارد.

- پاویون شرکت های دانش بنیان در هفتمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، این پاویون؛ محصولات دانش بنیان ایرانی و توانمندی های فناورانه حوزه سامانه های نوین آبیاری ، ماشین آلات و نهاده ها و کشت های گلخانه ای را به نمایش می گذارد.

این رویداد 19 تا 22 دی ماه سال 1401 برگزار خواهد شد.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری یکی از حامیان مشارکت و حضور مجموعه های دانش بنیان در این پاویون است و صندوق نوآوری و شکوفایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان توسعه تجارت ایران نیز بانیان برگزاری آن هستند.

این نمایشگاه با حضور شرکت های توانمند داخلی برگزار می شود که آخرین دستاورد های نوین خود را در حوزه های آبیاری، ماشین آلات و نهاده ها و کشت گلخانه ای را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان ها توانمندی های خود در عرصه کشاورزی را به نمایش می گذارند

دانش بنیان ها توانمندی های خود در عرصه کشاورزی را به نمایش می گذارند