مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 14:202022-12-05اقتصادي

تحویل 2000 چرخ به متروی تهران


با تحویل 741 چرخ باقی مانده از محموله 2000 عددی چرخ مترو به شرکت بهره برداری متروی تهران، بحران کمبود چرخ قطارهای شهری و زیرزمینی برطرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لطف الله فروزنده در این باره تصریح کرد: پس از اخذ سفارشات لازم از شرکت بهره برداری متروی تهران و تسریع در تخصیص و پرداخت تأمین اعتبارات لازم به موقع توسط این معاونت، شرکت سرمایه گذاری شهر از طریق مناقصه عمومی نسبت به خرید 2000 عدد چرخ مترو اقدام کرده، با وجود مشکلات نقل و انتقلات در زمان بحران کرونا و همچنین تحریم های ظالمانه علیه ایران، این محموله در چند نوبت وارد کشور شد تا واگن های متوقف شده به دلیل کمبود چرخ، فعال و در جابجایی مسافر استفاده شود.

وی افزود: با هدف کاهش هزینه های مبتنی بر انجام مناقصات در کنار صرفه و صلاح شهرداری در انجام معاملات و فرآیند بازرگانی داخلی و خارجی، دو مناقصه عمومی جهت انتخاب تامین کنندگان کالاهای مورد درخواست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برگزار شد.

این شیوه از برگزاری مناقصه و تلاش های شرکت سرمایه گذاری شهر، کاهش 50 درصدی قیمت تمام شده که مبلغی بالغ بر 27 میلیارد تومان است را در پی داشت.

بنا براعلام سایت شهر، معاون شهردار تهران اظهار امیدواری کرد با برطرف شدن نقصان کمبود چرخ های مورد نیاز شرکت بهره برداری مترو، شاهد افزایش ایمنی مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 2000 چرخ به متروی تهران

تحویل 2000 چرخ به متروی تهران