مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 13:002022-12-05سياسي

پژوهشگران برتر استان همدان تقدیر شدند


ستاد برگزاری هفته پژوهش 1401 استان همدان، روز دوشنبه 14 آذرماه در مراسمی از پژوهشگران برتر استانی با حضور استاندار و رؤسای دانشگاه های استان تقدیر کرد.

- ابوالقاسم یعقوبی، ستار عزیزی و سیروس قنبری از دانشگاه بوعلی سینا، سعیدآریاپوران و سیدجواد کاظمی از دانشگاه ملایر و حافظ مهدنژاد از دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی در حوزه علوم انسانی به عنوان پژوهشگران برتر استان تقدیر شدند.

از سلمان خزایی، لیلی تاپاک و انسیه جنابی از دانشگاه علوم پزشکی همدان، محمدرضا محبی فر از دانشگاه ملایر، عباس افخمی از دانشگاه بوعلی سینا و یونس حنیفه پور از دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی به عنوان پژوهشگران برتر در بخش علوم پایه، تقدیر شد.

الهه عزتی از دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی و شیوا برزویی، مجتبی خزایی، بهزاد ایمنی و عباس شکری از دانشگاه علوم پزشکی همدان به عنوان پژوهشگران برتر حوزه علوم پزشکی معرفی شدند.

از جواد بهنامیان، سیدآرش فتاح الحسینی و حسن ختن لو از دانشگاه بوعلی سینا، وهاب سرافرازی، شعیب بابایی توسکی و علیرضا بهرامیان از دانشگاه صنعتی همدان در بخش فنی و مهندسی، فخرالدین صالحی، محسن جلالی و رضا موحدی از دانشگاه بوعلی سینا، سهیل سبحانی اردکانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، علیرضا ایلدرمی و روح الله کریمی از دانشگاه مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران برتر استان همدان تقدیر شدند

پژوهشگران برتر استان همدان تقدیر شدند