مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-05فرهنگي

برای ساخت فصل دوم «نوبت لیلی» به نتیجه نرسیده ایم


روح الله حجازی با اشاره به اینکه تلفیق کهن الگوهای ایرانی با فضای مدرن اتفاقی چالش برانگیز در ساخت «نوبت لیلی» بود، خاطرنشان کرد: رئالیسم جادویی را در «هفت پیکر» نظامی هم می توان دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، به تازگی پخش سریال نوبت لیلی به کارگردانی روح الله حجازی به پایان رسیده است.

این سریال روایتگر قصه ای پر رمز و راز بود و جهان های موازی موضوع محوری آن به حساب می آمد و بازیگرانی چون پردیس احمدیه، لادن مستوفی، مهران غفوریان، حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و.

در آن ایفای نقش کرده اند.

روح الله حجازی که پیش تر ساخت فیلم هایی چون زندگی خصوصی آقا و خانم میم ، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو ، مرگ ماهی و روشن را در کارنامه خود دارد، با ساخت نوبت لیلی فضایی کاملاً متفاوت با دیگر آثارش را تجربه کرده است.

با این کارگردان درباره سریال نوبت لیلی گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید: سریال نوبت لیلی قصه ای پیچیده دارد که برای فهم آن باید مخاطب به جزییات اثر توجه داشته باشد.

با توجه به اینکه در شبکه نمایش خانگی تا امروز اکثر آثار تولید شده فاقد این ویژگی بودند و می توان گفت که مخاطب را برای دنبال کردن اینگونه آثار تنبل بار آورده اند، پیش از ساخت نوبت لیلی چه استقبالی برای این اثر پیش بینی می کردید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ساخت فصل دوم «نوبت لیلی» به نتیجه نرسیده ایم

برای ساخت فصل دوم «نوبت لیلی» به نتیجه نرسیده ایم