مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 12:352022-12-05اقتصادي

امسال، سال کیفی گندله سازی گل گهر است


مدیر گندله سازی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: گندله سازی انتهای زنجیره تولیـد در معـدن است؛ مرحلـه آخـری کـه کیفیت در آن حـرف اول را میزنـد و برنامه اصلی امسال افزایش تولید گندله و بالا بردن کیفیت محصول در گل گهر است.

- مهندس مهدی فیروزآبادی افزود: یک برنامه افزایش ظرفیت برای گندله سازی گل گهر تعریـف شـده و قـرار اسـت هـم تولیـد و هـم کیفیـت در دو فـاز افزایـش پیـدا کنـد کـه در ایـن راسـتا پروژه هایـی در دسـت اجراسـت از آنجایـی کـه انتهـای زنجیـره ی گل گهـر گندلـه هسـت و مسـتقیم بـا مشـتریان در ارتبـاط هسـتیم کیفیت محصول برای مان بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه متوسـط روزی بیـن 18 الی 19 هـزار تـن گندلـه در دو پلنـت کارخانـه تولیـد می شـود، گفت: در هـر کارخانـه ماهیانـه 563 هـزار تـن تولیـد داریـم و در این مدت هم در زمینه تولید و هم کیفیت رکوردهای کمی و کیفی را به دست آوردیم.

در حـال حاضـر کارخانه هـا دارنـد 20 درصـد بالاتـر از ظرفیـت اسمی شـان تولیـد می کننـد.

دو کارخانـه بـا ظرفیـت 5 میلیـون تنی هسـتند که دارنـد 6 میلیـون تـن تولید می کنند حتی گاهی تولیدشـان بالاتـر از 20 درصـد هـم مـی رود.

فیروزآبادی با تاکید به اینکه سـازمان بـه دنبـال کیفیـت محصـول اسـت، اذعان داشت: امسـال قصـد داریـم روی کیفیـت وقـت بیشـتری بگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال، سال کیفی گندله سازی گل گهر است

امسال، سال کیفی گندله سازی گل گهر است