مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-05سياسي

دادستان ها و قاضیان قانون خاک را جدی بگیرند


معاون قضایی دادستان کل در حقوق عامه و پیشگیری از جرم از قوانین حفاظت از خاک گفت: دادستان ها و قاضیان در سراسر کشور باید نسبت به اجرای این قانون توجه دقیق و جدی داشته باشند.

- ایسنا/بوشهر معاون قضایی دادستان کل در حقوق عامه و پیشگیری از جرم از قوانین حفاظت از خاک گفت: دادستان ها و قاضیان در سراسر کشور باید نسبت به اجرای این قانون توجه دقیق و جدی داشته باشند.

غلامعباس ترکی دوشنبه 14 آذر در همایش بین المللی حفاظت از خاک، صنعت و امنیت غذایی اظهار کرد: در موارد حفاظتی همواره با تعارضی ماهوی بین توسعه و صعت و حفاظت از محیط زیست مواجه هستیم و این تعارض نیاز به یک نظام حکمرانی منسجم هستیم.

وی اضافه کرد: در زمینه حفاظت از خاک، با مساله مدیریت پسماند در شهرها و طبیعت مواجه هستیم و در چرخه کشاورزی با مساله روبه رو کرده و امنیت غذایی را با چالش روبه رو کرده است.

در این زمینه با چالش هایی مانند هدررفت منابع، کاهش مستمر کیفیت خاک در زمینه کشاورزی و منابع طبیعی، اجرای نادرست طرح های آبخیزداری، مدیریت ناصحیح در مراتع، اصلاح نشدن قوانین در زمینه های حد-نگاری اراضی ملی و منابع طبیعی و کشاورزی، اجرای سند ملی آمایش سرزمین مواجه هستیم.

معاون قضایی دادستان کل شور در حقوق عامه و پیشگیری از جرم تصریح کرد: حفاظت از خاک بسیار قوانین خوبی را در خود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان ها و قاضیان قانون خاک را جدی بگیرند

دادستان ها و قاضیان قانون خاک را جدی بگیرند