مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 08:252022-12-05پزشكي

«گل حسرت» را بیشتر بشناسیم


گل سورنجان باعث از بین رفتن بیماری نقرس می شود و برای درمان بیماری هایی که در دوران کهنسالی به سراغ انسان می آید همچون رماتیسم و سیاتیک بسیار مفید است.

- ایسنا/لرستان یک کارشناس گیاه پزشکی گفت: گل سورنجان باعث از بین رفتن بیماری نقرس می شود و برای درمان بیماری هایی که در دوران کهنسالی به سراغ انسان می آید همچون رماتیسم و سیاتیک بسیار مفید است.

شیما احمدی نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: گل حسرت یا سورنجان باعث باز شدن مجاری تنفسی و به خصوص بینی می شود و پزشکان توصیه می کنند برای رفع سردردهای میگرنی از این گیاه استفاده کنند.

وی ادامه داد: گل سورنجان باعث از بین رفتن بیماری نقرس می شود و برای درمان بیماری هایی که در دوران کهنسالی به سراغ انسان می آید همچون رماتیسم و سیاتیک بسیار مفید است.

احمدی نیا عنوان کرد: امروزه در علم مدرن پزشکی تحقیقاتی در حوزه کاربرد ماده بدست آمده از این گیاه که کلشیسین نام دارد صورت گرفته و بیانگر این مطلب است که می توانید از آن برای درمان نقرس استفاده کنید.

این کارشناس گیاه پزشکی بیان کرد: از ترکیبات و اجزاء این گیاه مثل گل، پیاز و بذر داروهای اختصاصی تهیه می کنند که برای معالجه نقرس استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گل حسرت» را بیشتر بشناسیم

«گل حسرت» را بیشتر بشناسیم