مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 08:102022-12-05ورزشي

مس سونگون به دنبال انتقام در خانه!


تیم مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال میزبان گهر زمین سیرجان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های مس سونگون ورزقان و گهر زمین سیرجان در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت 16 دوشنبه 14 آذرماه، در سالن پورشریفی تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان تقی پور که اکنون در شرایط مطلوبی قرار دارند با پیروزی هفته گذشته خود برابر رکن آذین خاورمیانه جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کردند و حالا باید به مصاف گهر زمینی بروند که در هفته گذشته با برتری پرگل از سد زندی بتن کلاردشت عبور کرده است.

مسی ها در فصل جاری رقابت ها تنها دو باخت را تجربه کرده اند که هر دو آنها در بازی های خارج از خانه رقم خورده است و نخستین شکست این تیم برابر گهرزمین اتفاق افتاده و اکنون برای انتقام شکست خود در برابر این تیم به میدان خواهند رفت تا با کسب پیروزی در این مسابقه انتقام شکست خود را گرفته و کماکان صدرنشین باقی بمانند.

از طرفی گهرزمین سیرجان نیز در اولین سال حضورش در رقابت های لیگ برتر فوتسال عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه داده و توانسته است در بین شش تیم برتر جدول رده بندی قرار گیرد و همین طور موفق شده است که یکی از دو باخت مدعی اصلی قهرمانی رقابت ها یعنی مس سونگون را رقم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مس سونگون به دنبال انتقام در خانه!

مس سونگون به دنبال انتقام در خانه!