مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-04اقتصادي

ایجاد بازارچه دائمی مشاغل خانگی در منطقه بیشه لرستان


معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از ایجاد بازاچه دائمی عرضه محصولات مشاغل خانگی در منطقه آبشار بیشه این استان خبر داد.

- عظیم رحمان سالاری، سیزدهم آذرماه، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یکی از چالش های اصلی مشاغل خانگی لرستان عدم وجود بازار است، اظهار کرد: استقبال مردم به خصوص بانوان استان در بحث کسب و کارهای خرد و خانگی و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان در این بخش، ایجاد یک بازارچه برای فروش محصولات مشاغل خانگی به عنوان راهکاری مناسب جهت تشویق، حمایت و پایداری این نوع مشاغل ضروری بوده که با همکاری بخش خصوصی در حال انجام است.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: در مرحله نخست با سرمایه گذاری بخش خصوصی و پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات مشاغل خانگی به سرمایه گذار نمایشگاه و بازارچه دائمی با اشتغال بیش از 40 نفر در منطقه آبشار بیشه دورود احداث خواهد شد.

وی به فروش محصولات فرهنگی و صنایع دستی در مرحله اول ایجاد این بازارچه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: مهم ترین حلقه مفقوده در موفقیت مشاغل خانگی اتصال تولیدکنندگان محصولات مشاغل خانگی در حوزه های مختلف اقتصادی به بازار فروش است که در کشور 53 رسته در این حوزه مشغول فعالیت هستند و در لرستان بیشترین رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بازارچه دائمی مشاغل خانگی در منطقه بیشه لرستان

ایجاد بازارچه دائمی مشاغل خانگی در منطقه بیشه لرستان