مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-04سياسي

تفکیک زباله از مبدا در گیلان سریع تر انجام شود


استاندار گیلان با تاکید بر اینکه شهرداری های استان تفکیک زباله از مبدا را با فوریت اجرایی کنند و در دستور کارشان باشد، گفت: تفکیک زباله از مبدا باید در گیلان سریع تر انجام و سر و سامان یابد و به نهادینه کردن این فرهنگ توجه ویژه شود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با تاکید بر اینکه شهرداری های استان تفکیک زباله از مبدا را با فوریت اجرایی کنند و در دستور کارشان باشد، گفت: تفکیک زباله از مبدا باید در گیلان سریع تر انجام و سر و سامان یابد و به نهادینه کردن این فرهنگ توجه ویژه شود.

اسدالله عباسی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان گیلان با اشاره به اهمیت مدیریت پسماند و ضرورت اجرای اقدامات پیشگیرانه، اظهار کرد: موضوع تفکیک زباله از مبدا هرچه سریع تر توسط تمام شهرداری های استان به ویژه رشت در دستور کار قرار گیرد و این مهم تا پایان آذرماه در رشت باید اجرایی شده و هیچ عذر و بهانه ای را در این رابطه نمی پذیرم.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم و اولویت دار شهرداران استان اجرای تفکیک زباله از مبدا است، افزود: اگر این مهم در برنامه های شهرداران نباشد، آن شهردار موفقی نبوده و نمره مردودی می گیرد.

استاندار گیلان تفکیک زباله از مبدا را راهگشای چالش اساسی محیط زیست استان عنوان و ذکر کرد: بعد از یک سال هنوز در بحث دفن زباله رفتار گذشته تکرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک زباله از مبدا در گیلان سریع تر انجام شود

تفکیک زباله از مبدا در گیلان سریع تر انجام شود