مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-04سياسي

توسعه شهرک های صنعتی استهبان/ایجاد پایانه صادراتی


استاندار فارس از الحاق 27 هکتار زمین برای توسعه شهرک های صنعتی استهبان خبر داد و گفت، وجود شهرک های صنعتی دولتی و خصوصی منجر به ایجاد اشتغال خواهد.

- دکتر محمدهادی ایمانیه در چهل و یکمین سفر شهرستانی، با حضور در شهرستان استهبان از پروژه های اقتصادی، آموزشی، درمانی و عمرانی انجام شد، گفت: استهبان در بُعد معنوی، بعنوان یک شهرستان قرآنی در اوج قرار دارد و همواره مورد عنایت ویژه مقام معظم رهبری است لذا باید همچنان تلاش شود تا در این مسیر طی طریق کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، ایمانیه گفت: وجود بزرگترین انجیرستان دیم جهان در این شهرستان نیز یکی از نعمت های بی بدیل و بی نظیری است که خداوند به استهبان در بُعد مادی عنایت کرده است.

وی با اشاره به بازدید از دانشکده علوم قرآنی و مرکز آموزش عالی استهبان، گفت: جلسه ای با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون دانشگاه علوم قرآنی کشور و نمایندگان این مجموعه برگزار خواهیم کرد تا برای مشکلات موجود تصمیم گیری لازم انجام شود.

استاندار فارس با اشاره به بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره)، افزود: اتصال فاضلاب بیمارستان به شبکه فاضلاب شهری، سیل بند محوطه و تجهیزات از جمله مشکلات بیمارستان شهرستان بود که امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده شاهد رفع آنان در آینده ی نزدیک با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شهرک های صنعتی استهبان/ایجاد پایانه صادراتی

توسعه شهرک های صنعتی استهبان/ایجاد پایانه صادراتی