مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-04اجتماعي

هدف گذاری برای مناسب سازی 1500 کیلومتر از معابر پایتخت برای معلولان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا رضایی فر، رییس دبیرخانه هماهنگی و پیگیری مناسب سازی سازمان بهزیستی در خصوص مناسب سازی اماکن در جهت شرایط زیستی معلولان به تهران 20 گفت: - رییس دبیرخانه هماهنگی و پیگیری مناسب سازی سازمان بهزیستی گفت: در بحث معابر برای افراد غیر معلول مشکلاتی وجود دارد؛ بنابراین در این زمینه خیلی عقب هستیم.

اما بر اساس اطلاعاتی که از شهرداری تهران گرفتم، این نهاد طرح جامعی را برای مناسب سازی 1500 کیلومتر معابر شهری برنامه ریزی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا رضایی فر، رییس دبیرخانه هماهنگی و پیگیری مناسب سازی سازمان بهزیستی در خصوص مناسب سازی اماکن در جهت شرایط زیستی معلولان به تهران 20 گفت: در فصل دوم قانون حمایت از معلولان که در سال 96 ابلاغ شد، به لزوم مناسب سازی تمام ساختمان ها در هنگام ساخت و بهره برداری برای تمام دستگاه های دولتی و غیر دولتی اشاره شده است.

رصد و پیگیری عملکرد دستگاه ها، توجه شهرداری به اجرای مناسب سازی در ساختمان ها به هنگام صدور پروانه پایان کار، حمایت وزارت راه و شهرداری از مسئله تردد و حمل و نقل معلولان از جمله الزامات این قانون برای ارکان مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برای مناسب سازی 1500 کیلومتر از معابر پایتخت برای معلولان

هدف گذاری برای مناسب سازی 1500 کیلومتر از معابر پایتخت برای معلولان