مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 18:402022-12-03سياسي

سفر رییس ستاد اقامه نماز کشور به بیرجند


بیرجند _استاندار خراسان جنوبی گفت: حجت الاسلام محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) به بیرجند سفر می کند.

- بیرجند _استاندار خراسان جنوبی گفت: حجت الاسلام محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) به بیرجند سفر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت عصر شنبه در سومین جلسه شورای اقامه نماز استان در سال جاری اظهار کرد: حجت الاسلام محسن قرائتی هفته آینده در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به بیرجند سفر می کند.

به گفته وی این سفر 16 آذر به بیرجند انجام می شود و از این فرصت نهایت استفاده را باید همه ما ببریم لذا برنامه های که برای این سفر برنامه ریزی شده است در چند محور مردم، دانشجویان، جوانان و ائمه جمعه و روحانیت است.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام قرائتی با زبان عامیانه مفاهیم اسلام ناب را به بهترین شکل برای مردم بیان می کند، افزود: به همین دلیل همه گروه های مختلف مردم سخنان او را به خوبی می فهمند و از شنیدن آن هم بسیار لذت می برند.

وی تصریح کرد: دو برنامه محوری سخنرانی حجت الاسلام قرائتی در جمع فرهنگیان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان روز چهارشنبه 16 آذر در فرهنگسرای بیرجند و برنامه دیدار با روحانیت هم روز پنجشنبه 17 آذر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس ستاد اقامه نماز کشور به بیرجند

سفر رییس ستاد اقامه نماز کشور به بیرجند