مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 16:102022-12-03اقتصادي

از فرصت های اقتصادی دریانوردی باید استفاده کرد


کاپیتان آرمان جهان بیگلری با تاکید بر لزوم شناسایی فرصت های اقتصادی دریا در کشور، گفت: نیازمند ایجاد جذابیت های مالی، رفاهی در شهرهای ساحلی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی؛ کاپیتان آرمان جهان بیگلری با اشاره به اینکه کشور ما در شمال و جنوب از 5800 کیلومتر نوار ساحلی برخوردار است و باید بتوانیم به بهترین شکل از ظرفیت های دریایی و بندری کشور در نوار ساحلی خود استفاده کنیم، اظهار داشت: باید با برنامه ریزی مناسب و طرح های توجیهی اقتصادی شرایطی را رقم بزنیم که حمل ونقل دریایی کشور متحول شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه از نظر ظرفیت دریایی و بندری کمبودی نداریم و از اسکله های مناسبی برخوردار هستیم اما باید بتوانیم با ایجاد زیرساخت های لازم و توسعه پسکرانه بنادر شرایط فعالیت در حوزه دریایی و بندری را تغییر دهیم.

رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دریانوردان با تاکید بر اینکه متأسفانه مردم ما دریا و ظرفیت های دریایی کشور را به خوبی نمی شناسند، عنوان کرد: باید با فرهنگ سازی عمومی نسبت به فعالیت های دریایی و مشاغل مرتبط با دریا شناخت مردم از این ظرفیت خدادادی کشور را ارتقا بخشیم.

کاپیتان بیگلری با بیان اینکه کشورهای توسعه یافته، توسعه شهرهای ساحلی را در دستورکار خود قرار داده اند و جمعیت اصلی این کشورها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فرصت های اقتصادی دریانوردی باید استفاده کرد

از فرصت های اقتصادی دریانوردی باید استفاده کرد