مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-03ورزشي

موج سواری ضد انقلاب با یک دروغ شاخدار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، چند روز گذشته بود که انتشار فیلمی از سوی داود رکابی، برادر الناز رکابی، ورزشکار سنگ وردی کشور، با موج سواری رسانه های ضد انقلاب، - چند روز گذشته بود که انتشار فیلمی از سوی داود رکابی، برادر الناز رکابی، ورزشکار سنگ وردی کشور، با موج سواری رسانه های ضد انقلاب، حاشیه های فراوانی ایجاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، چند روز گذشته بود که انتشار فیلمی از سوی داود رکابی، برادر الناز رکابی، ورزشکار سنگ وردی کشور، با موج سواری رسانه های ضد انقلاب، حاشیه های فراوانی ایجاد کرد.

در پی انتشار این فیلم، رسانه های ضد انقلاب، تلاش کردند تا ماجرای تخریب ساخت و ساز متعلق به خانواده رکابی را با حواشی الناز رکابی در رقابت های آسیایی صخره نوردی در مهرماه مرتبط کنند.

اما بررسی ها نشان می دهد واقعیت ماجرا چیز دیگری است و آنچه این روز ها شاهد آن هستیم، روایت کاملا واورنه از واقعیت ماجرا است.

ساختمان متعلق به برادر الناز رکابی، بدلیل ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی تخریب شده است.

همچنین عملیات تخریب ساختمان نیز به ماه ها پیش از رقابت های الناز رکابی در مسابقات آسیایی کره جنوبی و حواشی آن و همچنین زمان انتشار فیلم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج سواری ضد انقلاب با یک دروغ شاخدار

موج سواری ضد انقلاب با یک دروغ شاخدار