مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-03اقتصادي

عدم توجه به اخطارهای جهاد کشاورزی سبب تخریب ویلای «رکابی» شد


عدم توجه «داود رکابی» به اخطارهای جهاد کشاورزی مبنی برساخت و ساز غیر مجاز منجر به تخریب ویلای وی شد.

- زنجان- رییس کل دادگستری زنجان گفت: عدم توجه داود رکابی به اخطارهای جهاد کشاورزی مبنی برساخت و ساز غیر مجاز منجر به تخریب ویلای وی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به انتشار کلیپی از تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی زراعی و باغ ها متعلق به داود رکابی، گفت: عدم توجه به اخطارهای جهاد کشاورزی مبنی برساخت و ساز غیر مجاز منجر به تخریب ویلای وی شد.

رییس کل دادگستری زنجان ضمن تشریح پرونده گفت: در مورخه 26/‏07/‏1400‬ پرونده ای از سوی اداره جهاد کشاورزی استان علیه داود رکابی برادر الناز رکابی عضو تیم ملی سنگ نوردی جمهوری اسلامی ایران به اتهام ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر غیر مجاز کاربری اراضی به میزان 120 متر مربع مطرح و اخطارهای متعدد به نامبرده مبنی بر تخریب خود شخص که پس از شکایت دستگاه متولی به دستگاه قضایی با ارائه مستندات پس از طی رسیدگی مراحل بدوی و تجدیدنظر، نامبرده طی دادنامه ای محکوم به قلع و قمع بنای احداثی و پرداخت جریمه نقدی می شود.

صادقی نیارکی افزود: در مورخه 04/‏03/‏1401‬ اداره جهاد کشاورزی استان اعلام نموده محکوم علیه 90 متر مربع از تغییر غیر مجاز کاربری را برطرف کرده و به میزان 30 متر مربع به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توجه به اخطارهای جهاد کشاورزی سبب تخریب ویلای «رکابی» شد

عدم توجه به اخطارهای جهاد کشاورزی سبب تخریب ویلای «رکابی» شد