مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-03سياسي

آزمون صدور و تغییر رسته پروانه اشتغال معدن برگزار شد


رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران، از برگزاری آزمون صدور و تغییر رسته پروانه اشتغال معدن در سراسر کشور  خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام سازمان نظام مهندسی معدن ایران رضا بستامی- رییس این سازمان، در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: بعد از گذشت سه سال از عدم برگزاری این آزمون، به همت سازمان نظام مهندسی معدن ایران و معاونت معدنی وزارت صمت، این آزمون در دو رسته پی جویی، اکتشاف و استخراج، در 22 استان کشور، پنج شنبه 10 آذرماه، از ساعت 14 تا 16 برگزارشد.

وی افزود: در برخی استان ها که تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب نرسید، این افراد جهت شرکت در آزمون به استان های مجاور مراجعه کردند.

بستامی، تعداد شرکت کنندگان در این آزمون را 4286 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد، 74 درصد آقایان و 26 درصد بانوان بودند.

وی با اشاره به اینکه استان تهران با 588 داوطلب، بیشترین و اردبیل با 53 نفر، کمترین تعداد شرکت کنندگان را به خود اختصاص دادند.

افرادی که در آزمون، موفق به کسب نمره قبولی شوند، مجوز قبولی آنها به مدت دوسال اعتباردارد و در صورت تکمیل مدارک به نظام مهندسی و وزارت، برای آنها، پروانه اشتغال صادر می شود.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران اضافه کرد: در این آزمون، تعداد سوالات برای هرکدام از رسته ها، 100 سوال است که 30 سوال عمومی شامل(قانون معادن و آیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون صدور و تغییر رسته پروانه اشتغال معدن برگزار شد

آزمون صدور و تغییر رسته پروانه اشتغال معدن برگزار شد