مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-03سياسي

تخریب خانه باغ خانواده «رکابی» مربوط به خرداد ماه گذشته است!


طی روزهای اخیر فیلمی در رسانه های معاند و فضای مجازی تحت عنوان تخریب خانه باغ برادر «الناز رکابی» منتشر شده که مربوط به 21 خرداد ماه سال جاری بوده و ربطی به حوادث اخیر ندارد.

- زنجان- طی روزهای اخیر فیلمی در رسانه های معاند و فضای مجازی تحت عنوان تخریب خانه باغ برادر الناز رکابی منتشر شده که مربوط به 21 خرداد ماه سال جاری بوده و ربطی به حوادث اخیر ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی روزهای اخیر فیلمی در رسانه های معاند و فضای مجازی تحت عنوان تخریب خانه باغ داود رکابی برادر الناز رکابی سنگنورد زنجانی منتشر شده که مربوط به 21 خرداد سال جاری است.

فیلمی که از تصویر و منظره سرسبز اطراف آن مشخص است که مربوط به فصل بهار بوده و ربطی به حوادث اخیر ندارد.

حال این موضوع دستاوریزی برای رسانه های معاند شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه با ساخت و سازهای غیر قانونی در اراضی باغی و کشاورزی استان زنجان به شدت برخورد می شود، می گوید: فرودین ماه سال 1400 با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازکارشناس این سازمان در خصوص ساخت بنای غیرمجاز در باغ آقای رکابی واقع در منطقه کوشکن به ایشان اخطار داده شد.

روح الله حسنی می افزاید: با وجود اخطارهای مکرر آقای رکابی توجهی به این اخطارها نداشته و مجبور به شکایت دستگاه قضایی شدیم که دستگاه قضایی در بهمن ماه 1400


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب خانه باغ خانواده «رکابی» مربوط به خرداد ماه گذشته است!

تخریب خانه باغ خانواده «رکابی» مربوط به خرداد ماه گذشته است!