مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-03حوادث

مرگ مشکوک دختر 13 ساله و پدرش با قرص برنج


تیر سال 97 زن جوانی دختر 13 ساله اش را به بیمارستان رساند و مدعی شد او مسموم شده است.

وی که شرایط جسمی خوبی نداشت به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، از آنجا که پزشکان فوت او و ماده سمی داخل بدن را مشکوک دانستند پلیس در جریان قرار گرفت و جسد دختر نوجوان برای تشخیص علت تامه مرگ با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

مادر این دختر در تحقیقات به مأموران گفت: دخترم چند قارچ نشسته خورد و ساعاتی بعد هم عنوان کرد که در ناحیه شکمش درد دارد و من هم بلافاصله او را به بیمارستان رساندم.

در ادامه کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینات لازم در گزارشی اعلام کردند: دختر نوجوان در اثر مصرف قرص برنج و مسمومیت ناشی از آن فوت کرده است.

با اعلام این گزارش رسیدگی به این پرونده وارد فاز تازه ای شد و مأموران پلیس تحقیقات خود را برای کشف راز مرگ دختر 13 ساله ادامه دادند، اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که وی خودکشی کرده است.

چند ماه پس از مختومه شدن این پرونده، پدر او نیز با علائم مسمومیت به بیمارستان منتقل شد و درست همانند دخترش ساعاتی بعد در بخش مراقبت های ویژه جان سپرد.

جسد او نیز پس از مرگ با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان دوباره اعلام کردند که مرد جوان بر اثر مصرف قرص برنج جان باخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ مشکوک دختر 13 ساله و پدرش با قرص برنج

مرگ مشکوک دختر 13 ساله و پدرش با قرص برنج