مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 08:202022-12-03اقتصادي

تغییر از چه نقطه ای؟ /رفع مشکلات ایران توسط ایرانیان / سیاست آویزان فوتبال


آزادسازی قیمت خودرو بامکانیسم بورس کالا، اخبار و حاشیه های مرتبط با داده های اطلاعاتی بولتن خبرگزاری فارس، ضرورت فهم قانون اساسی در پرتو مشروطه خواهی فراملی، - در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در روزنامه های امروز را مرور می کنیم؛ رفع مشکلات ایران توسط ایرانیان حسن بهشتی پور، تحلیلگر مسائل بین الملل طی یادداشتی در شماره امروز آرمان ملی نوشت: شرایط به گونه ای است که دارند برای ما پرونده سازی می کنند.

تجربه گذشته نشان می دهد که کشور های غربی برای مداخله کردن در کشور های دیگر زمینه سازی هایی را از نظر تبلیغاتی و رسانه ای به وجود می آورند تا افکار عمومی را با خودشان همراه کنند.

از این رو به نظر می رسد این نقشه دارد مرحله به مرحله انجام می شود؛ چه در موضوع هسته ای که کار را به جایی رساندند که می خواهند قطعنامه دیگری را در اواخر بهمن یا اوایل اسفند در شورای حکام آژانس صادر کنند.

اهمیت این قطعنامه از این نظر است که زمینه سازی فراهم می کند تا کشور های اتحادیه اروپا که از برجام خارج نشدند با استناد به این قطعنامه و قطعنامه های قبلی، مکانیزم ماشه را فعال کنند و این مکانیزم ماشه به معنای ترتیبات اجرایی شش قطعنامه تحت فصل هفتم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر از چه نقطه ای؟ /رفع مشکلات ایران توسط ایرانیان / سیاست آویزان فوتبال

تغییر از چه نقطه ای؟ /رفع مشکلات ایران توسط ایرانیان / سیاست آویزان فوتبال